Stimulent de inserite (reluare activitate)
- Cerere tip;
- Cerere catre angajator- de reluare a activitatii (original/ copie);
- Decizia angajatorului- de reluare a activitatii (original);
Acte de identitate si stare civila (original si copie)- act identitate (buletin) sot- sotie, certificat casatorie, certificat nastere copil/ copii;
Extras de cont (contul IBAN eliberat de catre banca emitenta), daca solicitantul opteaza pentru primirea indemnizatiei sau stimulentului in cont personal;
Dosar cu sina
Si acolo unde este cazul:
- Certificat de incadrare intr-un grad de handicap pentru copil;
- Hotararea definitiva de incuviintare a adoptiei, de plasament ori in plasament in regim de urgenta (conf.Legii).
*In cazul in care parintii nu sunt casatoriti, se va realiza o ancheta sociala.
*Pt alte informatii va rugam sa ne contactati.
Subventie incalzire cu gaze naturale, lemne, energie electrica
- Acte de identitate a tuturor membrilor familiei (original/ copie)- buletine si certificate de nastere pt copii pana la vastra de 14 ani;
- Acte privind veniturile- adeverinte salariat, cupoane de pensie, etc.;
- Dovada spatiu de locuit (act proprietate/ inchiriere);
- Adeverinta asociatie de locatari cu nr. de personae obligate la plata intretinerii;
- Factura recenta (doar pt incalzire cu gaze naturale si energie electrica).
* Pt alte informatii va rugam sa ne contactati
Alocație de stat
- Cerere tip;
- Acte de identitate si stare civila (original si copie)- act identitate (buletin) sot- sotie, certificat casatorie, certificat nastere copil/ copii;
- Documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal si orice alte documente justificative, dupa caz;
- Extras de cont (contul IBAN eliberat de catre banca emitenta), daca solicitantul opteaza pentru primirea indemnizatiei sau stimulentului in cont personal;
- Declaratie celalalt parinte;
- Dosar cu sina.
In cazul in care copilul este nascut in straintate se vor prezenta si urmatoarele documente:
- Dovada de resedinta;
- Coduri de asigurat pt ambii parinti;
- Anexa 1;
- Declaratie pe prorie raspundere;
- Alte documente.
* Pt alte informatii va rugam sa ne contactati
Indemnizatie de crestere a copilului
- Cerere tip;
- Adeverinta angajator tip (anexa 2);
- Cerere catre angajator- de suspendare a activitatii (original/ copie);
- Decizia angajatorului- de suspendare a activitatii (original) conform art. 51 lit.(a) Codul Muncii;
- Adeverinta stagiu de cotizare (de la Casa de Pensii) pt titular- inclusiv luna nasterii copilului (original/ copie);
- Acte de identitate si stare civila (original si copie)- act identitate (buletin) sot- sotie, certificat casatorie, certificat nastere copil/ copii;
- Adeverinta medicala daca a beneficiat sau nu de concediu pre- post natal (perioada);
- Angajamnet tata- in cazul in care acesta a fost salariat 12 luni anterioare nasterii copilului;
- Adeverinte ANAF sot- sotie pt anii 2018, 2019, 2020;
- Extras de cont (contul IBAN eliberat de catre banca emitenta), daca solicitantul opteaza pentru primirea indemnizatiei in cont personal;
- Declaratie sot-sotie privind prelucrarea datelor cu caracter personal ;
- Dosar cu sina.
Si acolo unde este cazul:
- Certificat de incadrare intr-un grad de handicap pentru copil;
- Hotararea definitiva de incuviintare a adoptiei, de plasament ori in plasament in regim de urgenta (conf.Legii).
*In cazul in care parintii nu sunt casatoriti, se va realiza o ancheta sociala.
*Pt alte informatii va rugam sa ne contactati.
- Cerere si declaratie pe propria raspundere pentru acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei – Anexa 1:
- Cerere pentru modificarea alocatiei pentru sustinerea familiei sau pentru acordarea acesteia cand deja este stabilit un alt drept ( VMG, ajutor incalzire) – Anexa 2:
- Carti de identitate pentru ambii parintii (copie+original)
- Certificate de nastere, carti de identitate, pentru toti copiii (copie+original)
- Certificat de casatorie si livret de familie (copie+original)
- Acte cu toate veniturile nete realizate de toti membri familiei(in luna anterioara depunerii cererii)
- Adeverinta de elev pentru copiii de varsta scolara din familie
- Exceptie fac copiii de varsta scolara cu handicap grav sau accentuat pentru care se aduce dovada eliberata de autoritatile competente care sa ateste faptul ca respectivul copil nu poate fi inscris in nicio forma de invatamant, prevazuta de lege
- Certificat de incadrare in grad de handicap (daca este cazul)
- Adeverinta de la Registrul Agricol cu terenurile, animalele si pasarile din gospodarie
- Certificat fiscal de la Taxe si Impozite
- Adeverinta de venit eliberata de Administratia Finantelor Publice Municipale Tecuci
- Hotarare definitiva de incuviintare a adoptiei, de plasament familial al minorului, potrivit legii
- Actul din care sa rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator
- Un dosar cu sina
- Dosar plic
- Cerere pentru obtinerea indemnizatiei pentru persoanele cu handicap grav
- Hotararea Comisiei pt. Protectia Copilului cu toate anexele – pt. minori (copie si original)
- Certificat de casatorie al parintilor minorului cu handicap + copie buletin a ambilor parinti
- Certificat de incadrare in grad grav al persoanei cu handicap (copie si original)
- Cerere privind optiunea pt indemnizatie, aprobata de DGASPC
- Certificatul de nastere al persoanei cu handicap (copie si original)
- Cartea/buletinul de identitate al persoanei cu handicap + pagina cu mutatia/resedinta(copie si original)
- Cuponul de pensie al persoanei cu handicap
- Act medical din care sa rezulte diagnosticul persoanei cu handicap
- Negatie de la Primaria de domiciliu (daca este cazul) ca persoana cu handicap nu beneficiaza de asistent personal/ indemnizatie conform L448/2006
- Procura notariala prin care persoana cu handicap isi numeste un reprezentant legal sau dupa caz, dispozitie de instituire a curatelei/tutelei – Judecatoria Tecuci
- Cartea/buletinul de identitate al reprezentantului legal (copie şi original)
- Adeverinţă de la bancă cu nr. de cont (2 exemplare)
- Declaraţie notariala pe proprie raspundere prin care persoana declaranta se obligă ca în termen de 48 ore să anunţe Direcția de Asistenţă Socială Galati despre orice modificare de natură să împiedice acordarea indemnizaţiei cuvenită, conform Legii nr.448/ 2006 *Republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap şi HGR nr.268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.448/2006
- Cartea/ buletinul de identitate al declarantului (copie si original)
- Ancheta sociala (efectuata de Directia de Asistenta Sociala)
Observatii
Aici se poate descarca in format PDF lista actelor necesare pentru obtinerea indemnizatiei pentru persoanele cu handicap grav:
- Actele de identitate pentru toti membrii familiei (original si copie)
- Certificat de casatorie
- Certificat de deces (unde este cazul)
- Sentinta de divort (unde este cazul)
- Adeverinta de venituri(adeverinta de salar net plus tichete de masa, cupon de pensie, cupon ajutor de somaj), pentru luna anterioara depunerii dosarului
- Adeverinta de la ALOFM Tecuci pentru persoanele fara loc de munca, care nu au in intretinere copil in varsta de pana la 7 ani, sau minor cu certificat de incadrare in gradul accentuat sau grav de handicap in varsta de pana la 18 ani, si minori care au implinit varsta de 16 ani si nu urmeaza cursurile scolare
- Documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal si orice alte documente justificative, dupa caz
- Certificat si hotarare de incadrare intr-un grad de handicap
- Certificat de la Directia de Taxe si Impozite pt. persoanele peste 18 ani
- Adeverinta de la Administratia Finantelor Municipale Tecuci
- Cupon de alocatie de stat din luna anterioara depuneri cererii sau fisa platilor de la AJPIS
- Adeverinta de elev cu mentiunea daca primeste bursa sau nu
- Adeverinta de la registrul agricol cu suprafata cultivata, culturile practicate, animalele si pasarile detinute
- Un dosar cu sina
– Cerere si declaratie pe propria raspundere pentru stabilire drepturi – Anexa 1:
– Cerere pentru modificarea ajutorului social sau pentru acordarea acestuia cand deja este stabilit un alt drept (ASF, ajutor incalzire) – Anexa 2:
Observatii
Dupa caz, se pot solicita si alte acte pentru completarea dosarului.
În cazul in care sunteti in posesia unor bunuri de pe lista din Anexa 4 nu va incadrati in prevederile legale de acordare a ajutorului social.
- Lista bunurilor ce conduc la excluderea acordării ajutorului social – Anexa 4: